L’administració de la UPV retalla personal Auxiliar de Serveis de forma constant, amb traïdoria i premeditació.

Aquest desmantellament de serveis essencials finança les innombrables places de cap que la gerència ha creat com a prioritàries, com ja hem explicat després de negociar l’última modificació de l’RLT.

L’administració no ha complit amb l’acord de la mesa negociadora de maig de 2019. Recordem que havia d’estudiar la plantilla de personal Auxiliar de Serveis per a determinar l’existència de places susceptibles d’amortitzar. Per a disposar d’un temps prudencial per a dur a terme aquest estudi (es va concretar en 3 mesos), es va convenir cobrir les places vacants d’Auxiliar de Serveis (després de la promoció d’aquest col·lectiu) amb contractes d’acumulació de tasques.

A hores d’ara no tenim constància de l’existència de cap informe que no siga el que STEPV va presentar.

El gerent no ha fet l’estudi com es va acordar i l’administració ha abusat dels contractes per acumulació de tasques que ha causat un perjuí en les persones que estan en les borses perquè no les han contractades de manera interina, i finalment, ha provocat una amortització de facto de molts llocs de treball.

En conseqüència, la política interessada de l’administració ha deteriorat els serveis. STEPV és coneixedor que alguns punts d’informació pateixen una situació insostenible.

En vista de l’incompliment per part de l’administració de l’acord de 2019, exigim ara que les places vacants d’Auxiliar de Serveis i de Coordinador es cobrisquen de manera interina.

Des de STEPV donem suport als serveis que tanquen les seues finestretes perquè la inacció del gerent impossibilita prestar un servei de qualitat en condicions normals.

A més, animem a totes les persones usuàries dels serveis d’Informació a cursar queixes tant al rector, com al gerent i a la direcció d’àrea de Recursos Humans perquè són els únics responsables del deteriorament dels serveis.