Des de STEPV-Iv manifestem la nostra oposició a la decisió de l’alcalde de València, Joan Ribó, de cedir sòl públic al Cabanyal a la Universitat Europea, per considerar que va en contra dels interessos de la majoria social, ja que suposa hipotecar durant 75 anys l’ús de sòl públic.

Amb unes universitats públiques devastades financerament pel deute històric que la Generalitat manté amb elles, la majoria de l’estudiantat empobrit i unes taxes que es troben entre les més elevades de l’estat; el que no necessita la societat valenciana és cedir sòl públic a una universitat privada.

El Consell de Govern de la Universitat de València, en sessió del 28 de març acorda posicionar-se en contra de la possible cessió del sòl municipal a la Universidad Europea. Des de STEPV-Iv instem al Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València a fer el mateix, no esperem que siga massa tard.

Si voleu llegir el text complet d’aquesta notícia, polseu aquí.

També vos enllacem opinions publicades en la premsa.