Amb relació amb l’anunci de la Vicegerència de Recursos Humans sobre la publicitat de les ofertes de cobertures de lloc de treball per comissió de serveis, des d’STEPV recordem que només ve a complir amb la publicitat obligatòria d’aquests processos de provisió que va fixar la Sentència de la Sala contenciós-administrativa del Tribunal Suprem de 24 de juny de 2019 (recursos.1594/2017), i que la universitat ha estat ignorant intencionadament des que el Consell de Govern va derogar, sense negociació, el procediment que teníem.

Tot i que és bona notícia que la Universitat es decidisca a complir amb el marc jurídic vigent, no oblidem la nostra reivindicació d’aquests processos no es resolguen de forma discrecional.

El fet d’exercir una comissió de serveis més de sis mesos té una gran influència en els processos de provisió de places per concurs, per la qual cosa sembla necessari que els mateixos principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat que regeixen aquest procés, s’apliquen també a les comissions de servei.

Ara que el rector s’ha decidit a complir amb la legalitat, el convidem a continuar avançant i arribar a un acord que regule la concessió de comissions de servei d’acord amb els principis constitucionals.