1) Aprovació, si és procedent, de les Actes de les sessions anteriors (05/10 i 03/11)

2) Aprovació, si és procedent, de la proposta de creació de l’Institut Universitari d’Investigació en Tecnologia Centrada en l’Ésser humà.

3) Aprovació, si és procedent, de la participació de la UPV en l’Associació 5G-MAG

4) Aprovació, si és procedent, de la participació de la UPV en l’Associació CIGRE – Consell Internacional de Xarxes Elèctriques.

5) Aprovació, si és procedent, de la participació de la UPV en la “Open Networking Foundation (ONF)

6) Aprovació, si és procedent, de les Bases dels Premis del Consell Social XXI Edició.

7) Aprovació, si és procedent, del Pressupost d’Universitat Politècnica de València de l’exercici 2022.

8) Aprovació, si és procedent, del Pressupost per a l’exercici 2022 de les Entitats dependents de la Universitat Politècnica de València:

• Fundació Servipoli
  • Fundació CPI
  • Agromuseo de Vera
  • Fundació CEDAT
  • Fundació CEDAT AG

9) Ratificació dels acords adoptats en la Comissió d’Assumptes Econòmics del Consell Social del passat 29 de novembre relatius a l’aprovació dels següents temes:

• Aprovació de l’Oferta pública d’ocupació del Personal d’Administració i Serveis de l’exercici 2021.
  • Aprovació de la Relació de Llocs de treball del Personal d’Administració i Serveis, vinculada a la OPE de l’ exercici 2021.

10) Informe president Comissió A. Econòmics

11) Informe president Comissió A. Acadèmics