Ordre del dia del Consell de Govern de 7.3.2024

1. Lectura i aprovació, si és procedent, de l’acta de la sessió anterior.
  2. Acords de la Comissió Permanent.
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adequació de Comissions del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València.
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adequació de Comissions de Caràcter General de la Universitat Politècnica de València.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’actualització de membres de la Junta Electoral.
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta de convocatòria d’eleccions ordinàries per a l’any 2024 en els Òrgans de Govern i Representació.
    5. Aprovació, si és procedent, de la proposta de convocatòria i calendari d’eleccions a la Coordinació de les Directores i els Directors d’Instituts Universitaris d’Investigació.
    6. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’Esportista d’Honor de la Universitat Politècnica de València 2024.
    7. Aprovació, si és procedent, de la proposta de renovació de la distinció de Professor Ad Honorem de la Universitat Politècnica de València a Sr. Enrique Ballester Sarrias.
    8. Aprovació, si és procedent, de la proposta de renovació de la distinció de Professor Ad Honorem de la Universitat Politècnica de València a Sr. Miguel Alfonso Mollar García.
    9. Aprovació, si és procedent, de la proposta de candidatura al Premi Princesa d’Astúries 2024 en Investigació Científica i Tècnica.
    10. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’autorització de la concessió demanial per a la instal·lació de l’estructura del bou de Osborne al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València.
  3. Acords de la Comissió Acadèmica
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de la Normativa de les condicions de permanència en estudis de doctorat.
    2. Aprovació, si és procedent, de l’actualització de les Taules de conversió de qualificacions a l’efecte de reconeixement acadèmic en estades d’intercanvi.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació de l’oferta de places en estudis de grau per al curs 2024/2025.
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació del calendari acadèmic del curs 2023/2024.
  4. Acords de la Comissió d’I+D+i
    1. Aprovació, si és procedent, de la Normativa reguladora de les empreses basades en coneixement de la Universitat Politècnica de València.
    2. Aprovació, si és procedent, de la candidatura de Sr. Luis Guanter als premis Rei Jaume I.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adhesió de la Universitat Politècnica de València a l’Institut de Seguretat d’Intel·ligència Artificial dels EUA (U.S Intelligence Safety Institute -USAISI).
  5. Acords de la Comissió Econòmica i de Recursos Humans
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de criteris per a l’assignació d’un segon subdirector a Instituts Universitaris d’Investigació de la UPV.
  6. Acords de la Comissió de Promoció de Professorat
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de pròrroga de professor emèrit de Sr. Javier Hernández Haba.
  7. Ratificació, si és procedent, dels acords de la Comissió Ambiental
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de Declaració Ambiental 2023 de la Universitat Politècnica de València
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta del Pla Ambiental 2024 de la Universitat Politècnica de València
  8. Informe del Rector