Demà es votarà en primera volta un nou rector. Després de 8 anys de projecte únic, la comunitat universitària té opció de triar el model d’UPV, entre els proposats, que considere més adient per al nostre futur.

STEPV ha centrat els seus esforços a aconseguir que els candidats es comprometen, per escrit, a solucionar moltes qüestions laborals que el govern que ara ens deixa ha abandonat.

Però, recordeu que altres qüestions importants que els programes dels candidats esmenten, com els models de docència, de recerca, de gestió, compromisos socials, etc. definiran la UPV dels pròxims 4 anys.

JA TOCA

En la intensa campanya ET TOCA – JA TOCA, STEPV ha aconseguit compromisos dels candidats en resoldre moltes de les qüestions laborals. Al nostre web podeu veure les últimes actualitzacions, que són nombroses.

Ja hem assolit la primera fase: el compromís per escrit. Després de les eleccions, la part més difícil serà aconseguir que els compromisos del nou rector es materialitzen. Per la qual cosa, heu de considerar la credibilitat que li atorgueu a cada candidat.

Durant tot el dia de hui podràs comprovar a través del nostre web els compromisos dels candidats, demà el desactivarem per respecte a la jornada de votació.

Votació electrònica

D’altra banda, comprenem que les circumstàncies sanitàries aconsellen emprar un sistema de vot electrònic, si bé pensem que en votacions futures la decisió que siga de forma electrònica ha de ser consensuada per la comunitat universitària pels riscos que comporta, especialment pel que fa a l’auditoria del procés. En aquesta línia, no entenem que respecte de processos electorals anteriors s’haja substituït ara les credencials de vot per l’accés a través de la Intranet, que en el cas del col·lectiu d’estudiants presenta febleses importants perquè el PIN és de 4 dígits.