Davant la imminent modificació de l’EBEP que, previsiblement, presentaran aquesta setmana els grups parlamentaris del PSOE, ERC i PNV, i que pot afectar tots els processos d’estabilització que la UPV té en marxa en diferents fases, STEPV convoca una assemblea de personal.

La modificació introdueix la possibilitat que totes les places oferides dins dels processos d’estabilització (tant els que deriven del II acord per a la millora de l’ocupació publica, com els derivats de l’Icetazo i que la UPV encara no ha publicat) es convoquen únicament a concurs de mèrit.

Actualment, segons publica la premsa, ja s’han aturat 7 de cada 10 processos selectius convocats per les administracions públiques a l’espera de la modificació, i STEPV ja n’ha sol·licitat la paralització en diverses administracions i universitats públiques.

Abans de dur a terme cap acció, la secció sindical de STEPV a la UPV vol escoltar a totes les persones que tinguen alguna cosa a dir. Per això convoca a tot el personal a una assemblea que se celebrarà mitjançant la plataforma TEAMS, dijous 2 de desembre, en 2 torns, a les 13.30 hores i a les 16.30 hores, amb l’ordre del dia següent:

• En què consisteix la modificació de l’EBEP que es tramita, i com afecta les convocatòries de la UPV.
  • Si s’ha de sol·licitar la paralització dels processos selectius que poden veure’s afectats.
  • Torn obert de paraula

Per a connectar-te a l’assemblea fes clic aquí, o uneix-te amb el codi slmx2ip.

La teua opinió és necessària per a prendre una decisió, per això et demanem que vingues i participes.