L’administració ha manifestat la seua intenció de tancar el grup de treball sobre el teletreball i convocar la mesa negociadora la setmana que ve.

A hores d’ara, les diferències entre el document que planteja l’administració i els objectius perseguits per STEPV semblen insalvables.

STEPV proposa un reglament flexible, que inclou totes les tasques susceptibles de ser desenvolupades en aquesta modalitat i al qual pot adherir-se, de forma voluntària i reversible, tot el personal de les unitats on s’implantara. L’administració hi està d’acord, però només per al PDI i el PI.

Per al PAS, l’administració aposta per un model més complex, on cal que les persones responsables de cada servei, centre, departament o institut elaboren un pla amb molts requisits i que, a més, identifiquen la creació de valor o guany de productivitat o eficiència que es preveu.

El model de teletreball que l’administració presenta limita alguns drets de les persones treballadores, com el gaudi dels dies d’assumptes propis.

Per tot això, des de STEPV considerem necessària la convocatòria d’una assemblea per a informar-te amb detall sobre què es pretén aprovar, quins resultats ha donat un reglament semblant en altres administracions i escoltar tot allò que consideres necessari transmetre’ns.

L’assemblea tindrà lloc mitjançant la plataforma TEAMS dilluns 27 de juny, en dos torns, a les 13.30 hores i a les 16.30 hores, amb l’ordre del dia següent:

• Informació sobre la proposta que l’administració vol negociar en la mesa.

• Torn obert de paraula.

Vine i participa