Si et preocupa l’exposició permanent de les teues dades personals i les dels teus, o per què quasi totes les aplicacions del teu mòbil volen accés a la teua ubicació, als teus contactes, etc.

Segur que et preguntes per què Microsoft té el teu número personal perquè pugues accedir a aplicacions que necessites per treballar, o per a què s’utilitza el registre d’accessos què guarda la Universitat quan obris una porta amb el mòbil o el carnet, o qui té accés a la matrícula del teu vehicle si l’has enregistrada per accedir als pàrquings.

STEPV organitza la conferència Per què la privacitat és poder, a càrrec de l’experta Carissa Véliz que ens guiarà a través de la complexa relació entre coneixement, dades i poder, destacant la importància política de la privacitat en les democràcies liberals.

La conferència és gratuïta i tindrà lloc el dimecres, 13 de desembre, a les 17 hores, a la sala de projeccions de l’ETS d’Arquitectura, Edifici 2D, primera planta.

Organitza l’Escola Sindical de Formació Melchor Botella i STEPV.

Per a més informació: cursos@esfmb.org