Ordre del dia de la sessió del Consell de Govern del dia 28.4.2022:

1. Aprovació, en el seu cas de l’acta de la sessió anterior (Ple de data 22/03/2022)
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de conveni d’adscripció a la Universitat Politècnica de València del Centre Florida Universitària per a la impartició dels estudis de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs i Experiències Interactives, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial i Grau en Gestió del Transport i Logística
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de compra de participacions de la Universitat Politècnica de València en la *Spin-*Off *Kenko *Imalytics S.L.
  4. Aprovació, si escau, dels Comptes anuals 2021 de la Universitat Politècnica de València i Ens Dependents.
  5. Aprovació, si escau, de la designació de nous vocals en substitució dels cessants per a les Comissions, d’Assumptes Econòmics i d’Assumptes Acadèmics.
  6. Informe del president de la Comissió d’Assumptes Econòmics
  7. Informe del president de la Comissió d’Assumptes Acadèmics