Ordre del dia del Consell de Govern d’1.2.2024

1. Lectura i aprovació, si és procedent, de l’acta de la sessió anterior
  2. Acords de la Comissió Permanent
    1. Aprovació si és procedent, de la proposta de modificació de l’acord de constitució i àmbit d’actuació de les Comissions del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València.
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adequació de Comissions del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’actualització de membres del Consell de Govern en el Consell Social de la Universitat Politècnica de València.
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta de Reglament de règim intern de l’Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de València.
    5. Aprovació, si és procedent, de la proposta de representant dels estudiants en el Consell Valencià d’Universitats i Formació Superior.
    6. Aprovació, si és procedent, de la fusió del Departament d’Enginyeria i Infraestructura dels transports i del Departament d’Enginyeria del Terreny en un nou Departament d’Enginyeria dels Transports i del Terreny (DETT).
  3. Acords de la Comissió Acadèmica
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació de la normativa dels estudis de Doctorat a la Universitat Politècnica de València.
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació substancial de la memòria del Màster Universitari en Enginyeria Industrial.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació substancial de la memòria del Màster Universitari en Direcció i Gestió de Projectes.
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta de límits d’admissió en estudis de grau i màster universitari per al curs 2024/25.
  4. Acords de la Comissió Econòmica i de Recursos Humans
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de Normativa d’Organització Acadèmica
  5. Acords de la Comissió de Promoció de Professorat
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de sol·licitud de professor emèrit de Sr. Carlos María Álvarez Bel.
  6. Acords de la Comissió de Formació Permanent
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació de l’article 27 de la Norma Reguladora dels Estudis i Activitats de Formació no Reglada a la Universitat Politècnica de València
  7. Informe del Rector
  8. Torn obert de paraules