Des de STEPV portem més d’un any sol·licitant que la universitat modifique l’actual fórmula per al càlcul de la plantilla de tècnics de laboratori.

Com recordareu, a través de les assemblees que vam celebrar al març de 2015 i maig de 2016, i de les enquestes en les quals heu pogut participar i opinar, hem pogut presentar-vos nostra proposta i arreplegar les vostres aportacions, i fruit d’aquest treball compartit traslladem a la universitat les vostres reivindicacions.

Per fi tenim notícies que s’està plantejant la possibilitat de canviar la fórmula que venim demanant i sembla que podrien tenir en compte les nostres demandes. Ens alegrem que per fi la universitat estiga valorant tot el treball que de debò realitza aquest col·lectiu, per a calcular d’una forma més realista les seues necessitats de plantilla.

Per la nostra banda, també mantenim reunions amb directors de departaments i escoles per a arreplegar les seues impressions i fer-los arribar la nostra proposta, i seguirem treballant per aconseguir aquest reconeixement.