El rector es va comprometre durant la campanya electoral a la negociació i implantació del teletreball en la UPV. No obstant això, tot són reticències i retards en la negociació de part seua, a pesar que els sindicats hem fet el nostre treball a través de propostes.

Els sindicats, de bona fe, havíem acordat una transició al teletreball amb la Universitat que s’ha convertit en “lletra morta”. Comença a ser preocupant aquesta falta de respecte al personal i representants sindicals en forma d’incompliments.

Els sindicats hem defensat una transició natural d’un treball no presencial associat a la pandèmia al teletreball, amb garanties per al personal i per a la Universitat. Sempre des de la responsabilitat de totes les parts.

Ara denunciem la criminalització del PAS, al qual es fa responsable de les deficiències i problemes organitzatius de la UPV.

Els sindicats exigim rectificació i assumpció de responsabilitats a qui corresponga, sense descartar mesures de conflicte col·lectiu.