L’administració de forma unilateral ha decidit suspendre el teletreball per al personal adscrits a Centres durant els mesos de juliol i setembre.

Aquesta decisió no ha sigut ni negociada ni explicada a les organitzacions sindicals, i suposa un incompliment de l’acord aprovat pel Consell de Govern, on especifica, en la disposició transitòria, que de l’1 de setembre al 15 d’octubre de 2022 quedava suspès el teletreball en els centres (escoles i facultats) i departaments.

Per a l’administració ja va sent massa habitual incomplir els acords que ha signat perquè a algunes persones no els agraden. Aquesta situació crea inseguretat jurídica.

Des de STEPV, exigim la rectificació, i si escau implementar una mesura com aquesta que pensem no està fundada perquè el teletreball també es treball, la negociació prèvia amb la representació dels treballadors i treballadores.

Pots consultar l’escrit presentat a la Vicegerència de Recursos Humans ací.