STEPV ha aconseguit que un tribunal declare indefinida a una persona que ha concatenat contractes temporals durant els últims 22 anys a la UPV.

Fa molts anys que STEPV reclama i reivindica una solució negociada al problema greu de precarietat i inestabilitat que afecta el personal laboral temporal de la Universitat. El sindicat ha suggerit a l’administració algunes possibilitats que permetrien estabilitzar a tot aquest personal, però, davant la negativa d’aquesta per a resoldre el problema, STEPV va animar al personal afectat al fet que presentara una demanda contra la Universitat, perquè anticipàvem que es podia obtenir una sentència favorable.

Una persona laboral temporal de la UPV ha interposat una demanda davant un tribunal, i aquest ha dictat una resolució per a declarar-la personal laboral indefinit. Per consegüent, la UPV està obligada a executar la sentència emesa.

Aquest dictamen obri camí

Amb la finalitat d’informar a les persones que es troben en una situació similar creiem convenient convocar una assemblea, per la plataforma TEAMS el pròxim dimecres 9 de juny, a les 13 hores, en la qual explicarem els passos que seguirem per a resoldre els problemes d’aquest col·lectiu.

Pots connectar-te a través d’aquest enllaç o amb el codi: slmx2ip

Vine, informa’t, i lluita pels teus drets.