Fa algunes setmanes reberem una consulta referent a la reducció de salari que pateix el personal de la Universitat a partir del tretzé mes de baixa.

Segons ens referien el salari es veia reduït en quasi un 40%, cosa que contravindria la Resolució Rectoral de 31 d’octubre de 2012, en la qual es diu que tots els treballadors cobraran el 100% del seu salari a partir del dia 21 de la baixa i fins a la finalització de la mateixa.

Per a tractar d’esclarir l’assumpte STEPV-Iv es va posar en contacte amb el Cap de Secció de Nòmines, el qual ens va explicar que el procediment que empra la universitat és pagar totes les diferències salarials una vegada finalitza la baixa.

STEPV-Iv li va transmetre la preocupació sobre el mètode emprat, ja que considerem que és millor que el personal de baixa poguera seguir cobrant tots els mesos el seu sou íntegre i poder fer així enfront de tots els seus pagaments i obligacions mes a mes.

La proposta va ser ben acollida pel Cap de la secció de nòmines qui es va comprometre a estudiar-la per a veure si podien canviar el sistema de gestió i que aquest resultara millor per als treballadors.

Continuarem informant-vos