Ordre del dia del Consell de Govern de 25.4.2024

1. Lectura i aprovació, si és procedent, de l’acta de la sessió anterior.
  2. Acords de la Comissió Permanent.
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació de l’acord de composició i àmbit d’actuació de les Comissions de Caràcter General de la Universitat Politècnica de València.
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta de delegació de competències en la Comissió Delegada d’Emprenedoria.
    3. Aprovació si és procedent, de la proposta d’adequació de les Comissions de Caràcter General de la Universitat Politècnica de València.
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta de la Política Ambiental de la Universitat Politècnica de València.
    5. Aprovació, si és procedent, de la proposta de la Política UPV sobre Tabaquisme.
    6. Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament com a Doctor Honoris causa de la Universitat Politècnica de València de Sr. Enrique Lores Obradors.
    7. Aprovació, si és procedent, de la proposta de concessió de la distinció de Alumni Destacat/a de la Universitat Politècnica de València per a l’any 2024.
    8. Aprovació, si és procedent, de la proposta de renovació de la distinció de Professor Ad Honorem de la Universitat Politècnica de València a Sr. Jesús Cembrero Cil.
    9. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adquisició de diversos immobles.
  3. Acords de la Comissió Acadèmica
    1. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació de la memòria del doble títol Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge – Grau en Comunicació Audiovisual.
    2. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació substancial en el Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments.
    3. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’inclusió del requisit lingüístic B2 per a l’accés a determinats estudis de màster (modificació no substancial).
    4. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’inclusió del requisit lingüístic B2 per a l’accés a determinats estudis de grau (modificació no substancial).
    5. Aprovació, si és procedent, de la proposta de Normativa reguladora del Programa MINORS_UPV.
    6. Aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació del Marc de Competències Transversals de la Universitat Politècnica de València.
    7. Aprovació, si és procedent, de la proposta de l’acord de doble titulació entre la Universitat Politècnica de València (UPV) i Turku University of Applied Sciencies (TUAS).
  4. Acords de la Comissió d’I+D+i
    1. Aprovació, si és procedent, de la modificació de la proposta de Normativa reguladora de les Empreses Basades en Coneixement de la Universitat Politècnica de València.
  5. Acords de la Comissió Econòmica i de Recursos Humans.
    1. Coneixement dels comptes anuals 2023 de la Universitat Politècnica de València.
    2. Coneixement dels comptes anuals 2023 de la Fundació CPI.
    3. Coneixement dels comptes anuals 2023 de la Fundació Agromuseu de Vera.
    4. Coneixement dels comptes anuals 2023 de la Fundació Servipoli.
    5. Coneixement dels comptes anuals 2023 de la Fundació Cedat.
    6. Coneixement dels comptes anuals 2023 de Cedat AG, S.L.U.
    7. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’Oferta d’Ocupació Pública de Personal Docent i Investigador 2024.
    8. Aprovació, si és procedent, del barem d’aplicació als processos selectius del programa +Cantera.
    9. Aprovació, si és procedent, de la proposta d’Oferta d’Ocupació Pública del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis (PTGAS) 2024.
  6. Acords de la Comissió de Promoció de Professorat.
    1. Aprovació, si és procedent, dels Criteris d’Adaptació a la LOSU dels processos de selecció del professorat Ajudant Doctor en la UPV.
    2. Aprovació, si és procedent, dels Criteris d’Adaptació a la LOSU dels processos de selecció del Personal Docent i Investigador de la UPV.
  7. Informe del Rector
  8. Torn obert de paraules.