Després de les declaracions del CEO d’aquesta companyia donant suport a l’extrema dreta alemanya, són moltes les persones i organitzacions que, progressivament, s’han anat allunyant de Twitter.

Universitats de tot el món estan abandonant la xarxa.

En el nostre context, la CRUE ja ha pres aquesta decisió, i aquest mateix cap de setmana també ho ha fet l’UJI. La UPV, però, encara no ha fet cap pas en aquesta direcció.

Potser pesa el context electoral de la UPV per prendre aquesta decisió… Tanmateix, aquesta qüestió no hauria d’anar de càlculs electorals, sinó de mostrar una condemna ferma contra la desinformació.

Aquesta deriva antidemocràtica, juntament amb l’escàs control sobre la veracitat i la qualitat de la informació, així com una gestió mancada d’ètica, són motius més que suficients per a rebutjar aquesta plataforma.

De moment, pots trobar el compte de la secció d’STEPV a la UPV a Bluesky:

@upv-stepv.bsky.social