El rector Capilla continua cobrint els llocs de treball de nivell 27 o més amb personal “idoni” procedent de la GVA, mentre la gestió i la provisió del PTGAS es troba en un absolut col·lapse, no es cobreixen les baixes ni les jubilacions, o es deixa morir un servei com el SGOIDI.
L’última incorporació és la persona que fins al 30 de setembre ocupava la sotssecretària de presidència del govern de Mazón, i arriba en una adscripció provisional que des del sindicat qüestionem i estudiem recórrer-la.
Però per a les “seues adquisicions estrela” sí que té diners
En el consell de govern de 20 d’octubre, el rector va utilitzar al gerent per fer-li la feina bruta.
“No li lleva el lloc de treball a ningú, ni perjudica a ningú”. Va dir el gerent, just després d’afirmar que cal controlar les despeses de personal de la casa i de cridar que ve el llop amb la bancarrota de l’asfixiada Complutense de Madrid.
En un acte de cinisme, va acusar STEPV de “discriminar al que ve de fora”. Va dir que ell no encaria la plantilla perquè només cobria buits, quan entre 2021 i ara ha creat 1 vicegerència, 1 vicesecretaria general, 2 llocs de cap de servei i 5 de secció.
També va afirmar que els alliberats sindicals són més cars que els seus fixatges. Perquè clar, qui li sobra som els qui s’oposen a donar-li carta blanca.
Crida a la mobilització
STEPV vol escoltar-vos a totes i tots. Volem convocar una assemblea a la qual hem convidat a la resta de sindicats presents en la mesa de negociació. En aquesta assemblea hem d’acordar una sèrie de mobilitzacions per aturar les polítiques nocives contra el PTGAS del rector.
Amb o sense els altres sindicats, la setmana pròxima convocarem a tot el PTGAS.