Comencem la setmana amb dubtes sobre la intenció del rector Capilla de mantindre la seua promesa electoral que el percentatge de 40% de treball no presencial entre el PAS continuaria en vigor fins a l’aprovació del nou Pla Concilia. Recordem que en juliol només es va modificar la part de permisos i llicències i es va complir, aquesta vegada sí, una altra promesa feta en la campanya electoral al rectorat.

Després de diversos “malentesos” produïts en la mesa general de negociació i en el comité de seguretat i salut que han fet nàixer els dubtes dels quals vos parlàvem, demà 5 d’octubre es reuneix la mesa tècnica del Pla Concilia per continuar la negociació i començar a negociar la regulació del teletreball.

Que el teletreball i el treball no presencial a conseqüència de l’emergència sanitària no són el mateix és evident, i només cal consultar el Decret de regulació del teletreball de la GVA per a comprovar-ho.

Una de les qüestions fonamentals en la negociació serà quines tasques es poden desenvolupar en la modalitat de teletreball i quines han de ser presencials, així com la forma en la qual s’ha d’avaluar el compliment d’aquestes tasques.

Per a conéixer la realitat de totes les categories professionals de la UPV, des de STEPV volíem saber quines de les tasques que té assignades el vostre lloc de treball/unitat considereu que es poden desenvolupar en modalitat de teletreball, així com quina seria la forma d’avaluar-les.

Així, vos demanem que ens escriviu a stepv@upv.es i ens ho conteu. Aquesta és la primera de moltes consultes que vos farem durant la negociació del teletreball, perquè la vostra opinió ens importa.