La justícia reconeix que la reciprocitat entre universitats en la carrera professional ha de ser aplicada

La UPV ha sigut l’única Universitat Pública Valenciana en aplicar de forma restrictiva el conveni de reciprocitat per al reconeixement de la carrera professional que totes les universitats havien signat.

Ara, la justícia reconeix que el temps treballat en altres universitats públiques valencianes computa, a efectes de carrera professional, com treballat a la mateixa UPV, tal i com diu el conveni, com han fet les altres universitats públiques i com li ha repetit STEPV al rector i al gerent en multitud de Claustres i Consells de Govern.

La UPV, millor universitat d’Espanya segons l’U-Ranking, també és coneguda per fer una interpretació de les normes de la forma menys favorable possible per al seu personal, siga PTGAS, PDI o PI. Aquesta senya d’identitat s’ha mantingut constant malgrat el canvi de rector, de gerent i de responsables de recursos humans.

De nou el rector (de les persones) avoca al seu personal a la judicialització de les relacions laborals, i de nou STEPV ha hagut de guanyar als tribunals allò que ens correspon.

Si la Universitat no t’ha reconegut el temps treballat en altres Universitats Públiques a efectes de la carrera professional contacta’ns (stepv@upv.es o ext. 77046).

Ara, continuarem lluitant perquè ens apliquen els mateixos criteris que a la resta d’universitats en la promoció, l’antiguitat del professorat associat, l’estabilització dels col·lectius oblidats i tants altres assumptes que queden pendents.