El 21 de març finalitzarà la vigència de l’última resolució del rector sobre les mesures organitzatives, i és molt probable que abans que finalitze el rector done instruccions clares al personal.

Si considerem que a hores d’ara no s’ha convocat la mesa negociadora per a tractar l’organització del treball a partir del 22 de març, és previsible que el rector resolga prorrogar la situació actual.

Si es convocara la mesa negociadora, vos informaríem puntualment.

 

I si no hi ha una nova resolució?

En qualsevol cas, si no hi ha una nova resolució del rector, tornaríem a la situació que es va ordenar el 30 d’octubre de 2020, amb un percentatge del 40% de treball no presencial i amb les excepcions que s’hi van establir. Serà una situació que s’haurà de mantenir durant la vigència de l’alerta 3, que és l’única alerta que l’administració ha reconegut tot i que els indicadors de la pandèmia indicaven una alerta 4.

 

En resum

1. És molt probable que el rector resolga una nova situació que s’adoptarà a partir del dia 22 de març.

2. Si no es dicta cap resolució, has d’entendre que la resolució de 30 d’octubre (que pots llegir aquí amb la identificació prèvia en la intranet) tornarà a estar plenament en vigor.