1.- Aprovació, si escau, de la sessió anterior (21/02/2022)

2.- Informe sobre la modificació de la Normativa de Progrés i Permanència en estudis de Grau i Màster (per a la seua aplicació a partir del curs 22/23), així com sobre la proposta de la CPEC sobre l’aplicació parcial en aquest curs 21/22 dels requisits de permanència. Acords que procedisquen.

3.- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de la denominació del títol en procés de verificació de Graduat/Graduada en Transport, Logística i Mobilitat Sostenible pel de Graduat/Graduada en Gestió del Transport i la Logística.

4.- Aprovació, en el seu cas, de la memòria de verificació del Grau en Enginyeria Civil.

5.- Aprovació, en el seu cas, de la modificació de la memòria de verificació del Màster Universitari en Ciència i Enginyeria dels Aliments.

6.- Aprovació, en el seu cas, del doble títol de Màster Universitari en Enginyeria forestal-Màster Universitari en Enginyeria Bioambiental i del Paisatge.

7.- Aprovació, en el seu cas, del doble títol de Màster Universitari en Enginyeria Agronòmica-Màster Universitari en Ramaderia de Precisió.

8.- Informe sobre les propostes de Programes Acadèmics de recorregut successiu en l’àmbit de l’enginyeria i l’arquitectura següents: Enginyer/a Aeronàutic/a, Enginyer/a Agrònom/a, Arquitecte/a, Enginyer/a de Camins, Canals i Ports, Enginyer/a Industrial, Enginyer/a Informàtic/a, Enginyer/a Geomàtica i Geoinformació, Enginyer/a Químic/a, Enginyer/a de muntanyes, Enginyer/a de Telecomunicació, Enginyer/a de Telecomunicació, So i Imatge, Programa Edificació.

9.- Torn obert de paraula.