Dins de la voluntat que la nostra tasca sindical siga transparent i visible, encetem un podcast per a informar i analitzar tots els temes que afecten el personal treballador de la UPV.

En el primer capítol parlem de la normativa d’Ordenació Acadèmica (NOA) amb Patrícia Balbastre, professora del DISCA, i Rafa Monterde, professor del DPI. També parlarem del “marc mental” del decret Wert, de com NO s’ha tractat la cinquena reforma parcial de la NOA en la mesa de negociació i de com ens afectarà la nova normativa.

Una vegada al mes intentarem repassar els temes que es debaten en les meses de negociació, i tot el que ocorre en aquesta universitat que ens puga afectar: la nova reforma laboral, com s’implementarà el teletreball, les novetats del nou pla concilia, etc.

Connecta’t amb nosaltres per a estar al dia de tot el que ocorre a la Universitat.

Escuchaló aquí.