Calendari laboral i agenda de negociació
STEPV guanya la primera sentència que reconeix l’abonament de la productivitat variable acadèmica de 2019 i 2020.
És necessari que tothom entenga els termes de la sentència i els aspectes particulars de presentar una reclamació.
Per això, convoquem a una assemblea que se celebrarà a través de la plataforma TEAMS, dijous 4 de novembre a les 13.00 hores, amb l’ordre del dia següent:
1. Informació sobre la tramitació del decret de retribucions GVA
2. La sentència guanyada per STEPV
3. El complement de productivitat variable acadèmica de 2019 i 2020: accions individuals
4. Aprovació, si escau, de les accions col·lectives a desenvolupar
5. Torn obert de paraula
Per a connectar-te a l’assemblea fes clic aquí, o uneix-te amb el codi slmx2ip
Vine i informa’t
L’administració ha cancel·lat la sessió per problemes d’agenda
Ordre del dia:
1. Aprovació, si escau, de la modificació de la normativa de borses de treball de PAS i PI, punts 7.1 i 7.2. (s’adjunta proposta de STEPV).
2. Aprovació, si escau, de la constitució d’una comissió tècnica per a estudiar la modificació integral de la normativa de borses de treball de PAS i PI.
3. Torn obert de paraula.
Ordre del dia:
1. Aprovació, si escau, de la modificació de la normativa de borses de treball de PAS i PI, punts 7.1 i 7.2.
2. Aprovació, si escau, de la constitució d’una comissió tècnica per a estudiar la modificació integral de la normativa de borses de treball de PAS i PI.
3. Pla de Formació 2022.
4. Precs i preguntes.
Per excés de dedicació anual, el personal tindrà dret a gaudir d’un total màxim de les hores equivalents a 4 dies compresos dins del període: de 27 de desembre de 2019 a 7 de gener de 2020, tots dos inclusivament.
La disposició d’aquests quatre dies s’efectuarà tenint en compte el compliment, en tots els Serveis/Unitats, d’uns serveis mínims per a l’atenció i sense perjudici de les necessitats d’aquest, el personal podrà optar:
a.- Com a norma general els dies es gaudiran consecutius.
b.- I excepcionalment els dies es gaudiran independents dins del citat període.